Wil jij de ontwikkeling van je kind kunnen volgen? Rapportages van de begeleiding inzien? Snel de gegevens van de casemanager of vestiging opzoeken? En gemakkelijk begeleidingsuren goedkeuren? Lees dan snel verder.
Je hebt als het goed is een link voor het aanmaken van een account ontvangen bij de aanmelding. Mocht dit niet zo zijn dan vragen wij je, in verband met de privacywetgeving, om zelf contact op te nemen met de casemanager. Hij of zij maakt dan een account aan. Hiervoor heeft je casemanager je emailadres nodig en een beheerdersnaam (bijvoorbeeld je eigen naam of familienaam).
Wanneer het account is aangemaakt ontvang je een mail om je e-mailadres te bevestigen en een link om een wachtwoord aan te maken. Let op: deze link verloopt na één uur. Uiteraard kan je ook daarna een wachtwoord aanmaken door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een nieuwe link.
De nieuwe privacywetgeving vraagt ons om uiterste zorg te dragen voor de bescherming van uw persoonsgegevens. Daarom krijg je elke keer dat je inlogt, een pop up om in te loggen met een code. Klik op de knop 'email' na het invoeren van je emailadres en wachtwoord om een code in je mail te ontvangen om je identiteit mee te bevestigen.
Omdat we privacy erg belangrijk vinden wordt na het invoeren van een emailadres en telefoonnummer éénmalig om identificatiecontrole gevraagd. We vragen je de identiteit van je kind te bevestigen door je telefoonnummer in te voeren en het BSN-nummer van je kind. Hierna kunt je jouw account activeren door bij het inloggen een unieke code in te voeren die je per sms op je mobiele telefoon heeft ontvangen. Voor elke bevestiging van wijzigingen, ontvangt je een nieuwe code op je mobiel. Dit doen we om te voorkomen dat bij het invoeren van een verkeerd nummer of emailadres deze persoon mee kan doen met de begeleiding die voor je kind bedoeld is.
Ga naar https://mijn.carehouse.nl
Je logt in met je emailadres en je wachtwoord. Wanneer je inlogt zie je de volgende opties:
De koppeling met het cliëntdossier werkt als volgt:
We vragen je om na de aanmelding op onze website een instemming- en toestemmingsverklaring te ondertekenen en om na een intake of evaluatie, het opgestelde begeleidingsplan te ondertekenen. Je kunt dit doen in je uw ouderaccount
Ga naar het knopje 'Gegevens delen' om naar het formulier te gaan, je geeft op dit formulier per kopje aan welke informatie wij met wie mogen delen. Je kunt dit te allen tijde wijzigen in je account. Je ondertekend dit document door te klikken op 'klaarzetten voor ondertekening'. Vervolgens kun je dit document bekijken en ondertekenen door naar 'Digitaal ondertekenen' te gaan. Klik op 'Bekijk' om het document in te zien en te ondertekenen. Je ondertekent dit document door het te lezen en vervolgens akkoord te gaan met de geldende voorwaarden en inhoud van het document.
Als laatste druk je op 'Bevestigen'. Je krijgt een code toegestuurd op het gevalideerde telefoonnummer. Deze code voer je in en je drukt op 'OK' (niet op enter!). De ondertekening is voltooid als iedereen die moest ondertekenen ook heeft ondertekend.
Als jij of je kind een online begeleiding gepland heeft staan, kunt je klikken op het blok ‘online begeleiding’. Je kunt hier, zodra de begeleiding is begonnen, op de link klikken waardoor je kind mee kan doen aan de begeleiding.
Wil je dat je kind dit zelf regelt? Voer dan (als dit er nog niet staat) het emailadres of telefoonnummer in van je kind bij contactgegevens van je kind inzien of wijzigen. Je kind krijgt dan in het vervolg zelf een link toegestuurd naar zijn emailadres of telefoonnummer waardoor hij mee kan doen.
Het goedkeuren van geleverde begeleidingen kan door bij het tabje 'Agenda' op 'Gehele periode goedkeuren' te drukken. Je keurt dan de begeleidingen van de maand waar je kijkt goed. Je kunt de begeleidingen ook goedkeuren door op de begeleiding zelf te drukken en deze hier goed te keuren (of indien de begeleiding niet correct geschreven is deze af te keuren). Indien de begeleidingen van je kind na 1 maand nog niet zijn goedgekeurd, gaan wij ervan uit dat de begeleidingen juist zijn ingevoerd.
Heb je een vraag of opmerking over de ouder-inlog, neem dan contact op met je casemanager.